Onze club:

Onze vereniging telt zo'n 130 leden in totaal. Onderverdeeld in jeugdlid of senior lid. Het clubwater is gelegen aan de Warande te Gilze. Een prachtig viswater van zo'n 12 hectare groot. Je kunt hier met veel verschillende vistechnieken vis vangen. Ook worden er lessen gegeven aan de nog onervaren vissers. Vissoorten welke onder andere te vangen zijn: Voorn, Baars, Snoek, Karper, Roofblei, Winde, Brasem en Zeelt.

Onze vereniging 't Louwke is aangesloten bij Federatie “De Dongestroom”. Dit wil zeggen dat je met je vispas van onze vereniging in meerdere wateren in de omgeving mag vissen. In welke wateren je allemaal mag vissen vind je in het boekje van de Dongestroom (deze wordt jaarlijks uitgebracht) of via de visplanner app op je telefoon.

Heb je vragen dan kun je deze altijd stellen via
hsvhetlouwke@gmail.com