Lesmiddagen vissen met de vaste stok een groot succes!

Zondag, 20 augustus 2023

Beste Leden, Net voor de zomervakanties hebben we vanuit het bestuur les gegeven aan de jeugdige vissers binnen onze club. We merkte dat er behoefte is aan uitleg en tips zodat de jeugd meer zelfstandig kan gaan vissen. Zie verdere bericht en foto's

We hebben een programma in elkaar gezet waar de jeugd in 3 lesmiddagen de fijne kneepjes van het vissen met de vaste stok onder de knie ging krijgen. De 3e lesmiddag hebben we afgesloten met een wedstrijdje van 1 uur. We hebben allemaal vis gevangen en het animo vanuit de jeugd was groot.

Wij kijken dan ook terug op een erg geslaagde activiteit!

De top 3 jeugdvissers willen we nog even extra in het zonnetje zetten want wat hebben ze het goed gedaan en wat zat het spannend dicht bij elkaar!

1e is geworden Sven Maas met 10 vissen totaal 115 cm.
2e is geworden Mats van Engelen met 10 vissen totaal 114 cm.
3e is geworden Cas Broeders met 7 vissen totaal 80 cm.

Direct na de wedstrijd hebben deze vissers hun prijs in ontvangst genomen, Proficiat!

Namens HSV ’t Louwke,

Cees de Jong, Ad van Dongen en Geert Zebregts